Social media
Openingstijden
Maandag | 13:00 – 17:00 uur |
Dinsdag | 17:00 – 21:00 uur |
Woensdag | Gesloten |
Donderdag | Gesloten |
Vrijdag | 13:00 – 17:00 uur |
Zaterdag | Open op afspraak |
Zondag | Gesloten |
Veelgestelde vragen
Kan ik parkeren bij de salon?
Voor de deur zijn gratis parkeerplekken beschikbaar voor auto’s.
Wat is jullie annuleringsbeleid?
Kosteloos annuleren is mogelijk 24 uur vooraf aan de afspraak. Annuleert u binnen 24 uur voor de afspraak? Dan vragen wij een annuleringsvergoeding van 50% van het behandeling.
Bij een no-show vragen wij een 100% vergoeding.
Bij het maken van een afspraak bent u akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden.
Wat gebeurt er als ik te laat ben voor mijn afspraak?
Kom je te laat op de afspraak? Dan gaat deze gewoon door indien dit mogelijk is. De behandel tijd wordt wel ingekort. Hou er wel rekening mee dat het volledige bedrag van de behandeling in rekening wordt gebracht.
Bij het maken van een afspraak bent u akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Bij ons kun je eenvoudig betalen met PIN of contant. Daarnaast accepteren we ook cadeaubonnen, zolang deze nog geldig zijn.
Kan ik een behandeling declareren bij de zorgverzekering?
Ja, sommige behandelingen komen in aanmerking voor (gedeeltelijke) vergoeding vanuit een aanvullende zorgverzekering, afhankelijk van je polis en zorgverzekeraar. Informeer vooraf bij je zorgverzekeraar en bij ons.
Hoe werkt het? Je betaalt de behandeling achteraf bij ons in het instituut. Daarna ontvang je een factuur die je kunt indienen bij je zorgverzekering.
Is het makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer?
Het Noordsepad 1A in Peize is bereikbaar met het openbaar vervoer: Vanaf Groningen Centraal kunt je buslijn 4 richting Roden nemen en uitstappen bij halte ‘Peize, P&R Peize’. Vanaf daar is het nog zo’n 10 minuten lopen.
Voor de meest actuele vertrektijden kun je je reis plannen via 9292.nl